Algemene voorwaarde

Inhoudsopgave:

Artikel   1 – Definities

Artikel   2 – Identiteit van de ondernemer

Artikel   3 – Toepasselijkheid

Artikel   4 – Het aanbod

Artikel   5 – De overeenkomst

Artikel   6 – Herroepingsrecht

Artikel   7 – Kosten in geval van herroeping

Artikel   8 – De prijs

Artikel   9 – Conformiteit en garantie

Artikel 10 – Levering en uitvoering

Artikel 11 – Betaling

Artikel 12 – Klachtenregeling

Artikel 13 – Geschillen

Artikel 14 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

 

Artikel 1 – Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. bedenktijd: de termijn waarbinnen de Consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met Ydole;
  3. dag: kalenderdag;
  4. duurzame gegevensdrager: elk middel dat de Consument of Ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
  5. herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de Consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  6. Modelformulier: het modelformulier voor herroeping die Ydole ter beschikking stelt die een Consument kan invullen wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht.
  7. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan Consumenten aanbiedt;

overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door Ydole georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

  1. techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat Consument en Ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.
  2. Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van Ydole.

 

Artikel 2 – Identiteit van de Ondernemer

Elody Luijten h.o.d.n. YDOLE

Bezoek- en postadres:
Dilleberg 64

4708 DM Roosendaal

Telefoonnummer: 06-13167642 (bereikbaar van 9.00-17.00 uur)

E-mailadres: info@ydole.nl

KvK-nummer: 82712123

Btw-identificatienummer: NL003718903B87

 

 

 

Artikel 3 – Toepasselijkheid

  1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Ydole en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen Ondernemer en Consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze Algemene Voorwaarden aan de Consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal, voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de Algemene Voorwaarden bij Ydole zijn in te zien en zij op verzoek van de Consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
  3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan, in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze Algemene Voorwaarden langs elektronische weg aan de Consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de Consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal, voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de Algemene Voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de Consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
  4. Voor het geval dat naast deze Algemene Voorwaarden tevens specifieke productvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de Consument zich in geval van tegenstrijdige Algemene Voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
  5. Indien één of meerdere bepalingen in deze Algemene Voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige in stand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijld vervangen worden door een bepaling dat de strekking van het oorspronkelijke zoveel mogelijk benaderd.
  6. Situaties die niet in deze Algemene Voorwaarden zijn geregeld, dienen te worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze Algemene Voorwaarden.
  7. Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van deze Algemene Voorwaarden, dienen uitgelegd te worden ‘naar de geest’ van deze Algemene Voorwaarden.

 

Artikel 4 – Het aanbod

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod is vrijblijvend. Ydole is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.
  3. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de Consument mogelijk te maken. Als Ydole gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, zij het dat Ydole niet kan garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten en zij het dat de maten in verhouding tot de overige aangeboden maten weliswaar juist zijn, maar binnen de maatvoering marges zullen vertonen. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden Ydole niet.
  4. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de Consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het
    bijzonder:

    • de prijs inclusief belastingen;
    • de eventuele kosten van verzending;
    • de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
    • de voorwaarden, de termijn en modaliteiten voor de uitoefening van het herroepingsrecht (zie artikel 6 van deze Algemene Voorwaarden);
    • de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
    • de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen Ydole de prijs garandeert;
    • de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
    • of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de Consument te raadplegen is;
    • de manier waarop de Consument, vóór het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens en eventueel niet gewenste handelingen kan controleren en hoe de Consument deze, indien gewenst, voor het sluiten van de overeenkomst kan herstellen;
    • de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
    • de gedragscodes waaraan Ydole zich heeft onderworpen en de wijze waarop de Consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en;
    • beschikbare maten, kleuren en soorten materialen.;
    • het klachtafhandelingsbeleid van Ydole (zie artikel 12 van deze Algemene Voorwaarden).

Artikel 5 – De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de Consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de Consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt Ydole onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door Ydole is bevestigd, kan de Consument de overeenkomst ontbinden.
  3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft Ydole passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de Consument elektronisch kan betalen, zal Ydole daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  4. Ydole kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de Consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien Ydole op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
  5. Ydole zal bij het product aan de Consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de Consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
  6. het bezoekadres van de vestiging van Ydole waar de Consument met klachten terecht kan;
  7. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de Consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken;
  8. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
  9. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij Ydole deze gegevens al aan de Consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst.
  10. Iedere overeenkomst wordt aangegaan onder de opschortende voorwaarden van voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.

 

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

  1. Bij de aankoop van producten heeft de Consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de Consument of een vooraf door de Consument aangewezen en aan Ydole bekendgemaakte vertegenwoordiger. In geval echter van meerdere producten in één bestelling die afzonderlijk worden geleverd óf ingeval de levering van één product plaats vindt in verschillende zendingen of onderdelen, gaat deze bedenktermijn in op de dag na ontvangst van het laatste product c.q. de laatste zending door de Consument of een vooraf door de Consument aangewezen en aan Ydole bekendgemaakte vertegenwoordiger.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de Consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Ydole retourneren, conform de door Ydole verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  3. Wanneer de Consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan Ydole. Het kenbaar maken dient de Consument te doen middels het door Ydole verstrekte Modelformulier of door middel van een ander communicatiemiddel zoals per e-mail. Nadat de Consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De Consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
  4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan Ydole heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de Consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de Consument een bedrag betaald heeft, zal Ydole dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terugontvangen is door Ydoleof sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden. Terugbetaling zal geschieden via dezelfde betaalmethode die door de Consument is gebruikt, tenzij de Consument nadrukkelijk toestemming geeft voor een andere betaalmethode.
  3. Bij beschadiging van het product door onzorgvuldige omgang door de Consument zelf is de Consument aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van het product.
  4. De Consument kan niet aansprakelijk worden gesteld voor waardevermindering van het product wanneer door Ydole niet alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht is verstrekt; dit dient te gebeuren vóór het sluiten van de koopovereenkomst.

Artikel 8 – De prijs

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
  2. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  3. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien Ydole dit bedongen heeft en:
  4. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
  5. de Consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
  6. De in het aanbod van producten of genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  7. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van kennelijke druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van kennelijke druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij kennelijke druk – en zetfouten is Ydole niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

Artikel 9 – Conformiteit en Garantie

  1. Ydole staat ervoor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat Ydole er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
  2. Een door Ydole, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de Consument op grond van de overeenkomst tegenover Ydole kan doen gelden.
  3. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 maanden na levering aan Ydole schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.
  4. De garantietermijn van Ydole komt overeen met de fabrieksgarantietermijn, tenzij de wettelijke garantie ruimer is.
  5. De garantie geldt niet indien:
  • De Consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van Ydole en/of op de verpakking behandeld zijn;
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

Artikel 10 – Levering en uitvoering

  1. Ydole zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de Consument aan Ydolekenbaar heeft gemaakt.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal Ydole geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed, doch uiterlijk binnen 30 dagen, uitvoeren, tenzij Consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de Consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft, of zoveel later als een langere termijn voor levering was overeengekomen, bericht. De Consument kan Ydole in het geval dat de levering niet binnen 30 dagen plaats vindt dan wel niet binnen een langere tussen Ydole en de Consument overeengekomen leveringstermijn, in gebreke stellen bij een aanmaning waarbij aan Ydole een redelijke termijn voor de aflevering wordt gesteld. De Onderneming is in verzuim, zodra levering binnen deze door de Consument aangezegde termijn uitblijft. De Consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
  4. Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de Consument geen rechten ontlenen, tenzij van verzuim op grond van het bepaalde in lid 3 van dit artikel sprake is.
  5. In geval van ontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal Ydole het bedrag dat de Consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
  6. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal Ydole zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van Ydole.
  7. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij Ydole tot het moment van bezorging aan de Consument of een vooraf aangewezen en aan Ydole bekend gemaakte vertegenwoordiger,tenzij de Consument in verzuim is met het verrichten van een handeling waarmee de Consument aan de aflevering moet meewerken. .
  8. Indien de Consument echter op goede gronden het recht op ontbinding van de koop of op vervanging van de zaak inroept, blijft het in lid 7 bedoelde risico bij Ydole rusten.
  9. De Consument moet vanaf het moment dat de Consument redelijkerwijs rekening moet houden met het feit dat het product zal moeten worden teruggegeven, als een zorgvuldig schuldenaar voor het behoud van het product zorgen.

Ydole

Artikel 11 – Betaling

  1. Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de Consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de Consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
  2. De Consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan Ydole te melden.
  3. In geval van wanbetaling van de Consument heeft Ydole behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de Consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 12 – Klachtenregeling

  1. De Ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Ydole, nadat de Consument de gebreken heeft geconstateerd. Ten behoeve van indiening van klachten kan de Consument gebruik maken van de in deze Algemene Voorwaarden genoemde contactgegevens van Ydole.
  3. Bij Ydole ingediende klachten worden zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Ydole binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de Consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Alles zal door Ydole in het werk worden gesteld om in geval van een terechte klacht een bevredigende oplossing te vinden. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een Consument zich allereerst te wenden tot Ydole. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Indien een klacht gegrondis, heeft de Consument, naar keuze van de Consument, recht op:
    a) aflevering van het ontbrekende of;
    b) herstel van het afgeleverde of;
    c) vervanging van het afgeleverde,
    sub a t/m c op kosten van Ydole.
  7. De Consument heeft de rechten zoals bedoeld in sub b en/of c niet, indien herstel en/of vervanging niet mogelijk is dan wel niet van Ydole gevergd kan worden. Herstel en/of vervanging kan niet van Ydole gevergd worden, indien de kosten daarvan in geen verhouding staan tot de kosten van uitoefening van een ander recht of een andere vordering die de Consument toekomt (waaronder tevens te verstaan de rechten en vorderingen bedoeld in het navolgende artikellid), gelet op de waarde van het afgeleverde indien het afgeleverde aan de overeenkomst zou beantwoorden, de mate van afwijking van het overeengekomene en de vraag of de uitoefening van een ander recht of een andere vordering geen ernstige overlast voor de Consument veroorzaakt.
  8. Indien herstel en vervanging onmogelijk zijn of herstel en vervanging overeenkomstig het bepaalde in lid 7 van dit artikel niet van Ydole gevergd kunnen worden dan komt aan de Consument bij een gegronde klacht de bevoegdheid toe om:
    a) de koopovereenkomst te ontbinden, tenzij de afwijking van het overeengekomene, gezien haar geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigen óf
    b) de prijs te verminderen in evenredigheid met de mate van afwijking van het overeengekomene.
  9. De bevoegdheden bedoeld in sub a en b van lid 8 van dit artikel heeft de Consument eveneens, indien Ydole, gelet op de aard van het afgeleverde en op het bijzondere gebruik van het afgeleverde dat bij de overeenkomst is voorzien, niet binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de Consument tot herstel of vervanging is overgaan.

Artikel 13 – Geschillen

  1. Op overeenkomsten tussen Ydole en de Consument waarop deze Algemene Voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing, tenzij dwingendrechtelijk ander recht van toepassing is. Ook indien de Consument woonachtig is in het buitenland.
  2. Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

 

Artikel 14 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze Algemene Voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de Consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de Consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Versie augustus 2021

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan Ydole
Dilleberg 64

4708 DM Roosendaal

info@ydole.nl

06-12345678

— Wij delen u hierbij mede dat wij onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende

levering van de volgende dienst herroepen :

— Besteld op (DD-MM-YYYY) :                                     — Bestelnummer :

—  Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

— Naam/Namen Consument(en)

— Adres Consument(en) :

— IBAN Rekeningnummer:

— Handtekening van Consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

— Datum(DD-MM-YYYY):

 

 

Winkelwagen