Retourneren en ruilen

Wat is de retourtermijn?

Bij ydole heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum (Tenzij het artikel in de sale is gekocht). Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt.

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt? 

Zodra we jouw retourzending ontvangen hebben sturen we je een e-mail. Daarna kan de verwerking van jouw retourzending maximaal 14 dagen duren. We sturen je een e-mail als deze retour verwerkt is, dan ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening.

Hoe kan ik mijn items retourneren met PostNL?

  • Stap 1: Stop de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de doos. Zorg dat de originele kaartjes van de producten niet zijn verwijderd.
    Stap 2: Noteer onderstaand retouradres op je retourzending. Kloosterstraat 3 4697CR Sint Annaland.
    Stap 3: Lever de doos in bij een Post NL-locatie bij jou in de buurt.
    Stap 4: Bewaar de track en tracé code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft.
    *Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

Ydole geeft 4 weken garantie op een kledingstuk wat na het wassen met de wasvoorschriften ondraagbaar is geworden. Daarnaast geeft Ydole op verkleuring van stainless steel sieraden 3 maanden garantie. Op alle overige items geeft ydole altijd 6 weken garantie op je aankoop.

Is een item kapot of ben je ontrevreden over een product? Neem dan contact op met ons via info@ydole.nl & stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing.

Hieronder kunt u het retour formulier nog downloaden.

( Artikelen in de Sale kunnen niet retour worden gestuurd)

Retour formulier

Winkelwagen